02637728407    09102060012    

سبد خرید

0 محصول : ﷼ 0
سبد شما خالی میباشد!

چه لپ تاپی بخرم؟

 

این پرسش پر تکرار ، پیش از خرید لپ تاپ برای بسیاری افراد پیش میاد، برای رسیدن به پاسخ درست ، شما به عنوان صاحب آینده لپ تاپ حتماً چند پرسش زیر را از خودتون بپرسید و پاسخ هاتون را  لیست کنید:

  1. لپ تاپ را برای چه کاری استفاده خواهم کرد؟

پاسخ نرم افزارهایی هستند که شما قرار هست با اونها کارهای روزمره و یا تخصصی تون را انجام بدید. این پاسخ سخت افزارهای اصلی را برای شما مشخص میکنه. از جمله نوع پردازنده اصلی، میزان حافظه RAM  و مدل پردازنده گرافیکی.

  1. حداکثر هزینه ای که براش کنار گذاشتم چقدر هست؟

پاسخ میتونه کمک کنه که شما مثلاً لپ تاپ نو بخرید یا استوک، و یا چه مدل دستگاه هایی را با توجه به قیمتشون کنار بگذارید. معمولاً خرید لپ تاپی که کمی بالاتر از نیازهای شماست و البته گرانتر هم هست در آینده برای شما سود ده تر هست چرا که مجبور نمیشید در طی دو سه سال آینده و در روند همیشه صعودی قیمتها، دوباره به فکر خرید لپ تاپ جدید باشید.

  1. وزن و سایز لپ تاپ چقدر برای من مهم هست؟

پاسخ میتونه انتخاب نکردن برخی مدل ها را براتون آسون تر بکنه. مثلاً اگر باریک بودن لپ تاپ خیلی مهمه یعنی باید قید دی وی دی درایو را در لپ تاپ بزنید که البته بسیاری از لپ تاپ های نسل جدید درایو نوری را حذف کردند. اما مثلاً داشتن لپ تاپ قوی بویژه از لحاظ گرافیکی یعنی لپ تاپی به نسبت سنگین و بزرگ.

     4 . چقدر برند برای شما مهم است؟

          تمامی برندها از نظر قطعات اصلی مثل پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، رم  حتی ماژول وایرلس از کمپانی های یکسانی استفاده می کنند اما کیفیت مادربورد، کیفی مونتاژ قطعات، طراحی صنعتی لپ تاپ و جنس بدنه لپ تاپ ها تفاوتها را رقم میزنه. برخی روی برند خاصی تعصب بیش از اندازه دارند که در عمل به ضرر آنهاست . این نکته نباید فراموش بشه که تمامی برندهای معروف، سری های مختلفی از لپ تاپ ها را تولید میکنند که برای نیازهای متفاوتی طراحی شده و کیفیتهای کاملا متفاتی هم داره. پس در هر برندی لپ تاپ اصطلاحاً حرفه ای و هم لپ تاپ های بسیار معمولی و ارزان قیمت یافت میشه.

البته کمپانی های اپل ( لپ تاپ های تحت عنوان MacBook  ) و مایکروسافت (لپ تاپ های تحت عنوان Surface Book ) استثنا هستند و تمامی محصولاتشون غالباً بسیار با کیفیت ، نه چندان متنوع و زیاد و البته گران و با طراحی بسیار حرفه ای هست.

حتماً پرسش های بیشتری برای هرفردی وجود دارند ولی پاسخ چهار پرسش قبلی تا حد زیادی شما را به هدفتون نزدیک میکنه . حالا میشه چند مدل دستگاه را به شما پیشنهاد داد و از این به بعد با چند پرسش کوچیک دیگه و با توجه به سلیقه شخصی شما ، لپ تاپی را که باید بخرید را می شناسید.که چه بسا یک لپ تاپ استوک باشه و یا اصلاً لپ تاپ نباشه ! شاید برای شما یک کامپیوتر همه کار (All_in_One) بهتر باشه و یا حتی یک تبلت!

 


اگه هنوز نمیدانی که چه سیستمی تهیه کنی ! برای راهنمایی بیشتر با (09918203527 ) تماس بگیر.

همچنین علاوه بر راه های ارتباطی اعلام شده در وب سایت، از طریق واتس اپ یا تلگرام با کارشناس تعمیر، ارتباط مستقیم داشته باشید.

لطفا قبل از مراجعه حضوری از طریق راه های ارتباطی اعلام شده  در سایت، تماس بگیرید و هماهنگی لازم انجام شود.

 

 

 

چه لپ تاپی بخرم؟

 


چاپ  
جهت اطلاع از اطلاعیه و تخفیف ویژه فروشگاه، ایمیل خود را ثبت نمایید.

نماد اعتماد الکترونیکی